fbpx
Augmented Reality

Augmented Reality w e-commerce – trendy na 2020 r.

augmented reality e-commenrece trendy 2020

Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce – trendy w 2020 r.

Czy zastanawiałeś się, jak rozszerzona rzeczywistość może zmienić Twoje podejście do e-commerce? Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality) ewoluuje szybko, zapewniając nowe możliwości, aby pomóc użytkownikom doświadczyć różnych produktów. 

Najważniejsze z nich to wirtualne narzędzia do makijażu, które pokazują, jak będziesz wyglądać w niektórych odcieniach i produktach, ale są też narzędzia, które pozwalają użytkownikom wirtualnie przymierzyć ubrania lub zobaczyć, jakie meble będą wyglądać jak w ich domu

Wygląda na to, że AR stanie się bardziej znaczącym czynnikiem dla dostawców e-commerce. Poniżej znajdziesz zebrane najważniejsze informacje o wartości i trendach rozszerzonej rzeczywistości dla rynku e-commerce.

Zawierają w nim:

  • Wycena wartości AR
  • Opinia konsumentów na temat rozszerzonej rzeczywistości
  • Wpływ na cenę, którą konsumenci są skłonni zapłacić
  • Wpływ na zadowolenie klienta
augmented reality

Rozszerzona rzeczywistość pozwala doświadczyć produktu w normalnym życiu zanim jeszcze zdecydują się na zakup. Dzięki AR klient może zobaczyć wygląd produktu i jego zastosowanie w realnym świecie.

  • Wydatki na AR w 2020r szacowane są na 60 bilionów dolarów
  • 61% kupujących preferuje zakupy w sklepie oferującym technologie opartą o wirtualną rzeczywistość
  • 63% kupujących twierdzi że AR poprawiło by ich doświadczenie zakupowe
  • 35% twierdzi, że dzięki rozszerzonej rzeczywistości kupowali by znacznie częściej
  • 22% twierdzi że zrezygnowała by z wizyt w sklepie stacjonarnym na rzecz sklepu internetowego gdyby ten posiadał technologię AR
  • 77% kupujących preferuje wykorzystanie AR do sprawdzenia wariacji kolorów, rozmiarów i rodzajów oferowanego produktu
  • 40% kupujących jest skłonnych zapłacić wyższą kwotę za produkt oferowany w technologii AR
  • 45% kupujących twierdzi że technologia AR znacznie oszczędzi czas na podjęcie decyzji o zakupie
  • 78% osób twierdzi że znacznie bardziej woli użyć technologi AR zamiast wideo w celu zapoznania się z produktem
  • 29% kupujących twierdzi że woli użyć AR aby zobaczyć produkt przed zakupem
  • 51% osób twierdzi że sprzedawca w sklepie stacjonarnym traci przewagę na rzecz AR
  • 70% osób twierdzi że było by bardziej lojalne marce która używa technologi AR
  • 73% użytkowników twierdzi że jest bardzo zadowolona z efektów i możliwości jakie oferuje technologia AR na urządzeniach mobilnych

Zainteresowały Cię możliwości jakie daje technologia wirtualnej rzeczywistości? Zobacz jak zrobić reklamę AR na Facebooku.