Chatbot dla firmy cateringowej – zobacz 5 kreatywnych zastosowań
Żyjemy w czasach, w których z uwagi na brak czasu lub umiejętności kulinarnych coraz częściej decydujemy się na catering dietetyczny.
Firmy cateringowe powstają jak grzyby po deszczu a ich oferta jest bardzo zróżnicowana i często bardzo dobrze dopasowana do oczekiwań klientów.
Większość firm cateringowych ma w swojej ofercie kilka rodzajów diet które dodatkowo możemy jeszcze skonfigurować pod kątem zawartości kcal lub poszczególnych składników.
Jak zatem taka firma daje sobie radę z obsługą klienta skoro często musi dopasować dietę pod indywidualne zamówienie. Często kończy się to rozmową na infolinii lub wymiana e-maili gdzie operator zapisuje wszystkie uwagi i zalecenia klienta.
Proces ten można zautomatyzować wdrażając chatbot na messenger na stronie www. Zaprogramowany bot może znacznie ułatwić nam pracę i obsłużyć klienta w godzinach najbardziej dla niego odpowiednich np wieczorem lub weekend.
Zobacz 5 zastosowań w których chatbot sprawdzi się w branży cateringowej:
1. Prezentacja oferty
2. Formularze żywieniowe – poznaj swojego klienta
3. Zamówienie diety
4. Informacja o menu na dany dzień
5. Kupon rabatowy oraz akcje promocyjne
Zapytasz: „wszystko ładnie napisane, ale jak to się ma w praktyce?” Wykorzystanie bota w sposób o jakim piszemy nie jest jedynie teorią – wdrożyliśmy takie zastosowania dla jednej z firm cateringowych. Zapraszamy do przetestowania tego chatbota, który na bieżąco obsługuje klientów cateringu dietetycznego.
Jesteś zainteresowany otrzymaniem schematu działania takiego chatbota? Służymy pomocą w pokazaniu „od kuchni” jak wygląda proces budowania i odpowiedniego konfigurowania wszystkich opcji. Wystarczy, że klikniesz tutaj 🙂
[mailerlite_form form_id=3]
[…] Zobacz jeszcze zastosowanie Chatbota w Cateringu […]