fbpx
Chatboty

Chatbot dla firmy cateringowej – zobacz 5 kreatywnych zastosowań

chatbot dla cateringu

Chatbot dla firmy cateringowej – zobacz 5 kreatywnych zastosowań

Żyjemy w czasach, w których z uwagi na brak czasu lub umiejętności kulinarnych coraz częściej decydujemy się na catering dietetyczny.

Firmy cateringowe powstają jak grzyby po deszczu a ich oferta jest bardzo zróżnicowana i często bardzo dobrze dopasowana do oczekiwań klientów.

Większość firm cateringowych ma w swojej ofercie kilka rodzajów diet które dodatkowo możemy jeszcze skonfigurować pod kątem zawartości kcal lub poszczególnych składników.

Jak zatem taka firma daje sobie radę z obsługą klienta skoro często musi dopasować dietę pod indywidualne zamówienie. Często kończy się to rozmową na infolinii lub wymiana e-maili gdzie operator zapisuje wszystkie uwagi i zalecenia klienta.

Proces ten można zautomatyzować wdrażając chatbot na messenger na stronie www. Zaprogramowany bot może znacznie ułatwić nam pracę i obsłużyć klienta w godzinach najbardziej dla niego odpowiednich np wieczorem lub weekend.

Chatbot znacznie ułatwia obsługę klienta

Zobacz 5 zastosowań w których chatbot sprawdzi się w branży cateringowej:

1. Prezentacja oferty

2. Formularze żywieniowe – poznaj swojego klienta

3. Zamówienie diety

4. Informacja o menu na dany dzień

5. Kupon rabatowy oraz akcje promocyjne

Zapytasz: “wszystko ładnie napisane, ale jak to się ma w praktyce?” Wykorzystanie bota w sposób o jakim piszemy nie jest jedynie teorią – wdrożyliśmy takie zastosowania dla jednej z firm cateringowych. Zapraszamy do przetestowania tego chatbota, który na bieżąco obsługuje klientów cateringu dietetycznego.

Jesteś zainteresowany otrzymaniem schematu działania takiego chatbota? Służymy pomocą w pokazaniu “od kuchni” jak wygląda proces budowania i odpowiedniego konfigurowania wszystkich opcji. Wystarczy, że klikniesz tutaj 🙂

[mailerlite_form form_id=3]

Comments

[…] Zobacz jeszcze zastosowanie Chatbota w Cateringu […]

Comments are closed.