Chatbot Messenger dla Serwisu Samochodowego
21 listopada 2019 Chatboty 0 Comments

Chatbot Messenger dla Serwisu Samochodowego – jak zrobić.

Chatbot Messenger jak zrobić

Obsługa serwisu samochodowego nie ma łatwej pracy. Ciągłe telefony, zmiany terminów, pilne naprawy – i wiele innych nagłych spraw.

Czemu zatem nie zautomatyzować części tych prac dzięki zastosowaniu chatbot messenger. Ten messenger bot może załatwić wiele spraw i automatycznie odpowiedzieć na powtarzające się pytania.

Może przedstawić ofertę, umówić spotkanie, wymianę opon czy przypomnieć o mijającym terminie przeglądu pojazdu.

Jak dbasz o swoich klientów? Wysyłasz im podziękowanie za wizytę w serwisie? Wysyłasz powiadomienia o zbliżającym się przeglądzie?

Czy czekasz aż sami się zgłoszą do Twojej firmy?

chatbot messenger
Chatbot w serwisie samochodowym 🙂

Zobacz przykład prostego chatbota który potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania. Otwórz Chatbot Messenger

Jak widzisz ten przykładowy chatbot może poinformować klientów o ofercie serwisu, umówić na spotkanie – termin może być zapisany w formularzu xls lub kalendarzu google. Zbierze też podstawowe dane kontaktowe, a także informacje o ostatnim odbytym przeglądzie, marce pojazdu, przebiegu etc.

Na tej podstawie można opracować system automatycznych wiadomości wysyłanych do klienta droga elektroniczną- email, sms-em, czy na messenger.

Chatbot może być częścią automatycznego systemu obsługi Twoich klientów.

Po otrzymaniu wiadomości z przypomnieniem o przeglądzie czy okresowej wymianie filtrów będą bardziej skłonni do odwiedzenia Twojego serwisu.

Chatbot w serwisie samochodowym to pracownik który jest do dyspozycji 24h/dobę, nie choruje i nie idzie na urlop.

Wpisz swój email aby otrzymać schemat Chatbota.

Zobacz jeszcze zastosowanie Chatbota w Cateringu

Napisz do nas

Share: