fbpx
Chatboty

Chatbot Messenger dla serwisu samochodowego

Chatbot Messenger dla Serwisu Samochodowego

Jak zrobić chatbot dla serwisu samochodowego

Obsługa serwisu samochodowego nie ma łatwej pracy. Ciągłe telefony, zmiany terminów, pilne naprawy – i wiele innych nagłych spraw.

Czemu zatem nie zautomatyzować części tych prac dzięki zastosowaniu chatbot messenger. Ten messenger bot może załatwić wiele spraw i automatycznie odpowiedzieć na powtarzające się pytania.

Może przedstawić ofertę, umówić spotkanie, wymianę opon czy przypomnieć o mijającym terminie przeglądu pojazdu.

Jak dbasz o swoich klientów? Wysyłasz im podziękowanie za wizytę w serwisie? Wysyłasz powiadomienia o zbliżającym się przeglądzie?

Czy czekasz aż sami się zgłoszą do Twojej firmy?

chatbot messenger
Chatbot w serwisie samochodowym 🙂

Zobacz przykład prostego chatbota który potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania. Otwórz Chatbot Messenger

Jak widzisz ten przykładowy chatbot może poinformować klientów o ofercie serwisu, umówić na spotkanie – termin może być zapisany w formularzu xls lub kalendarzu google. Zbierze też podstawowe dane kontaktowe, a także informacje o ostatnim odbytym przeglądzie, marce pojazdu, przebiegu etc.

Na tej podstawie można opracować system automatycznych wiadomości wysyłanych do klienta droga elektroniczną- email, sms-em, czy na messenger.

Chatbot może być częścią automatycznego systemu obsługi Twoich klientów.

Po otrzymaniu wiadomości z przypomnieniem o przeglądzie czy okresowej wymianie filtrów będą bardziej skłonni do odwiedzenia Twojego serwisu.

Chatbot w serwisie samochodowym to pracownik który jest do dyspozycji 24h/dobę, nie choruje i nie idzie na urlop.

Wpisz swój email aby otrzymać schemat Chatbota.

[mailerlite_form form_id=2]

Zobacz jeszcze zastosowanie Chatbota w Cateringu

Napisz do nas