rozszerzona rzeczywistość w ecommerce - trendy 2020

Augmented Reality w E-commerce – Trendy w 2020r

Czy zastanawiałeś się, jak rozszerzona rzeczywistość może zmienić twoje podejście do eCommerce?

Augmented Reality ewoluuje szybko, zapewniając nowe możliwości, aby pomóc użytkownikom doświadczyć różnych produktów. 

Najważniejsze z nich to wirtualne narzędzia do makijażu, które pokazują, jak będziesz wyglądać w niektórych odcieniach i produktach, ale są też narzędzia, które pozwalają użytkownikom wirtualnie przymierzyć ubrania lub zobaczyć, jakie meble będą wyglądać jak w ich domu . 

Wygląda na to, że AR stanie się bardziej znaczącym czynnikiem dla dostawców e-Commerce. Poniżej znajdziesz zebrane informacje o wartości i trendach AR dla rynku e-commerce.

Zawierają w nim:

  • Wycena wartości Augmented Reality
  • Opinia konsumentów na temat Rozszerzonej Rzeczywistości
  • Wpływ na cenę, którą konsumenci są skłonni zapłacić
  • Wpływ na zadowolenie klienta
augmented reality

Augmented Reality – Wirtualna Rzeczywistość pozwala doświadczyć produktu w normalnym życiu zanim jeszcze zdecydują się na zakup.

Dzięki AR klient może zobaczyć wygląd produktu i jego zastosowanie w realnym świecie.

  • Szacowane wydatki na Augmented Reality w 2020r szacowane są na 60 bilionów dolarów
  • 61% kupujących preferuje zakupy w sklepie oferującym technologie opartą o wirtualną rzeczywistość
  • 63% kupujących twierdzi że AR poprawiło by ich doświadczenie zakupowe
  • 35% twierdzi, że dzięki Augmented Reality kupowali by znacznie częściej
  • 22% twierdzi że zrezygnowała by z wizyt w sklepie stacjonarnym na rzecz sklepu internetowego gdyby ten posiadał technologię AR
  • 77% kupujących preferuje wykorzystanie AR do sprawdzenia wariacji kolorów, rozmiarów i rodzajów oferowanego produktu
  • 40% kupujących jest skłonnych zapłacić wyższą kwotę za produkt oferowany w technologi AR
  • 45% kupujących twierdzi że technologia AR znacznie oszczędzi czas na podjęcie decyzji o zakupie
  • 78% osób twierdzi że znacznie bardziej woli użyć technologi AR zamiast video w celu zapoznania się z produktem
  • 29% kupujących twierdzi że woli użyć AR aby zobaczyć produkt przed zakupem
  • 51% osób twierdzi że sprzedawca w sklepie stacjonarnym traci przewagę na rzecz AR
  • 70% osób twierdzi że było by bardziej lojalne marce która używa technologi AR
  • 73% użytkowników twierdzi że jest bardzo zadowolona z efektów i możliwości jakie oferuje technologia AR na urządzeniach mobilnych

Zobacz również jak zrobić reklamę AR na facebooku.

Share: